O stosowności modelu biznesowego dla twojej firmy, „Preferujemy charakter dealerski, ponieważ początkowa inwestycja jest niska, a czas przerwy w sprzedaży dla dealera jest krótki, a także pomaga nam w otwieraniu rynków zbytu na ustalonych rynkach. Oficjalnie nie ustalamy żadnych kryteriów dealerskich, ale każdy dystrybutor może zaoferować szkolenie i wsparcie. „

Pokonywanie niepowodzeń w branży. Zagrożenia dla nowych graczy tej dziedzinie. Brak świadomości na temat korzyści płynących z produktu i niezorganizowanego sposobu prowadzenia tej branży to dwie główne przeszkody, z którymi boryka się przemysł PCV. Musimy kształcić ogół kraje o korzyściach zdrowotnych związanych z PVC i jego właściwości odporności na warunki atmosferyczne. Zapotrzebowanie inwestycyjne i plany wdrożenia. Producenci tych owoczesnych okien rywalizują o rynki w metrze i miastach. Obecnie koncentrujemy się na naszym kraju, aby móc się rozwijać w przyszłości. Każdy, kto ma pewne doświadczenie w budowie, może zwrócić się do dealera. Ponadto, marka zapewnia wsparcie każdemu nowemu dystrybutorowi.